Veelgestelde vragen

Levering & montage

Waar kan ik Allround producten kopen?

Wij zijn een fabrikant van buitenzonwering en rolluiken en verkopen onze producten via onze dealers. Middels het invullen van het contactformulier kunnen wij je doorsturen naar de dichtstbijzijnde dealer in jouw buurt.

Waar vind ik de prijzen van Allround producten?

De prijzen van onze producten vind je in de showroom bij een van onze dealers. We adviseren onze dealers om onze adviesverkoopprijzen te hanteren.
Door verschillende montage-  of voorrijkosten bij onze dealers kunnen er mogelijk verschillende prijzen ontstaan.

Garantie

Hoe lang heb ik garantie op mijn Allround product?

Allround Zonwering staat voor kwaliteit, daarom worden alle producten met 5 jaar fabrieksgarantie geleverd. Deze garantieperiode kan worden uitgebreid naar 10 jaar op arbeid en onderdelen.

Hoe kan ik mijn Allround product uitbreiden naar 10 jaar garantie?

Je kunt je Allround product eenvoudig verlengen via onze website. Op de pagina garantieplan vragen we jouw contactgegevens en om de unieke productcode.

Waar vind ik mijn unieke productcode?

De unieke productcode staat vermeld in de meegeleverde gebruikershandleiding van het product.

Staat jouw vraag
er niet tussen?

Heb je nog geen antwoord op jou vraag? Neem dan contact op met één van onze medewerkers. Dit kun je doen door het contactformulier in te vullen op onze contactpagina. Één van onze medewerkers zal binnen 2 werkdagen antwoord geven op jouw vraag.

Contact